Presentation :D

2010-06-20 @ 23:47:52
Erica Glad :

Är 13 år bor i Åtvidaberg , tillsammans med min mamma , pappa och lillasyrra , hund och kanin .
Gillar att vara med kompisar och jag rider , men jag älskar att vara med min syster som är lika gammal som mej :)
Favoritfärg: svart , turkos o limegrön
Favoritmusik : vene
Favoritfilm :Kid  svensk
Favorit tv program : Andra Avenyn
Hårfärg : Blond



Erica Lindén :
13 årig tjej , som bor med sin mamma ,pappa , lillebror och storebror . Mina föreldrar är skilda så har även låtsaspappa , låtsasmamma o låtsassyskon .
Jag gillar att spela innebandy , va med kompisar men mest av allt att vara med min syster :D
Favoritmat : taco
Favoritfärg: svart , limegrön
Favoritmusik : pop
Favoritfilm : Tretton
Favorit tv program : Svenska hollywoodfruar
Hårfärg : brunett



PS : Vi är HELT galna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                RSS 2.0